8 Şubat 2012 Çarşamba

Evreler


EVRELER
Havadan mıydı neydi?
Bir soğukluk sezmiştim ilk tanıştığımız gün.
Yinede alamamıştım gözlerimi maviliğinizden,
Size tutulmuştum o gün.

Sık sık rastlaşmaya başlamıştık sonraları.
Siz biraz utangaçtınız, biraz mahsun.
Umursamazlık içindeydiniz kimi zamanda.
Yinede sezmiştik beğenildiğimizi gözlerinizden.
Ve bizde sizi beğenmiştik o gün.

Bir gece şiirler okumuştuk anımsar mısınız?
Gözleriniz pırıltıyla dolmuştu ama;
Dudaklarınız inadına suskun.
Ellerimizi tutmak istediğinizi hissetmiştik ellerinizin titremesinden.
Bizde size dair hayaller kurmaya başlamıştık o gün.

Sonra bir gece başbaşalığımızdayken,
Soğuğa direnmiştik sımsıcak bir muhabbetle.
Geçmişinizi anlatmıştınız.
Boşa geçmiş yıllara biraz kırgındınız, biraz üzgün.
Beklentilerinizi çekip çıkarmıştım sözlerinizden;
Benim beklentilerim, sizinkilerle örtüşmüştü o gün.

Kapkaranlık bir geceydi hatırlar mısınız?
Bir korku kaplamıştı tüm bedeninizi.
Bende farklı değildim hani...
Utana sıkıla girmişte içeri,
Yanan mumlarla, sakinliği bulmuştunuz.
İlk gülünüzü almıştınız elinize,
O an ellerim tuttu sizinkileri.
Siz artık farkındaydınız olacakların.
Ve artık sakindiniz,
Bense hala telaşlı ve şaşkın.
Tamda dilim dolanmış ve soracaklarımı dahi unutmuşken heyecandan.
Siz çoktan cevaplamıştınız.
Sizi ilk defa öpmüştük o gün.
Murat IŞIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder