11 Şubat 2012 Cumartesi

Kısa Cümlelerle Anlaşmaya Çalışırken


KISA CÜMLELERLE ANLAŞMAYA ÇALIŞIRKEN
- Zamanım gelmiş.
- Hiç kaçırma zaten!
- Öyle mi tercih edersin yani beni. Ne olduğunu biliyorsun.
- Birşey olduğu yok. Abartıyorsun.
- Sen mi söylüyorsun bunu?
- Ne halin varsa gör... Bana bulaşma da.
- Gerginsin bugün. Ne oldu?
- Yoo. Çok iyiydim aksine. Seni görmek bozdu moralimi.
- Çık git o zaman. Gelmek zorunda değildin.
- Çirkinleşme.
- Şimdi ben mi çirkinleşmiş oldum?
- Bazen kafana atmak istiyorum herşeyi böyle tuttuğum gibi.
- Sen kal ben gideyim bari. Bu gece keseriz birbirimizi.
- Dur. Nereye?
- Bilmem. Sahile mesela.
- Bende geleyim.
- Haydaaaaa.
- Korkarım yalnız. 
- Gitme mi demek bu?
- Hayır. Bende geleyim sahile demek!
- Al sen arabayı git o zaman.
- Öküzsün!
Kısa cümlelerde böyle bir tehlike vardır sezebildiniz mi?
Murat IŞIK.

1 yorum: