10 Şubat 2012 Cuma

Sus be Çocuk (Muse Hysteria)

SUS BE ÇOCUK

Kafamın içindeki şerefsiz konuşup duruyordu. Gömülmüştüm oysa dosyaların içine. Rakamlar; sadece 1 ile başlamayan, ama sadece 6 haneli, basit metrik dizilimler. Ben bir rakam okuyorum. Tam yazacağım; o çekiştiriyor sağımdan solumdan, zihnimin matematiksel kısmını. Elim klavyeye gidene kadar unutuyorum.

"Yeter ulan" diye bağırdım birden. Karşımdaki kadın garip garip baktı yüzüme. Oda boştu. Kiminle konuşuyor du ki bu arızalı yine? "Siktir ordan" diyesim geldi. Belki de dedim!

Çıkıp gittim sonra. Benimle geldi çocuk.

Beynimin etini yiyor. Yok Tadelle yok Icetea. Dünden beri sekiz tane yedin yeter. "Ben mi abi" diyor büfeci. "Yemişim abini" dedim sinirle. Herif benden en az 10 yaş büyük. "Herşey bu piçin yüzünden."

Şöyle bir bakıyor bana büfeci ters ters. Kafasını sallayıp dolaba yöneliyor. "Ver hadi ver poz yapma. Sende sus be çocuk." Açıp yutuyoruz iki ısırıkta...

Ice Teaaaa? böyle uzatınca sonunu soru gibi oluyor. "Hani nerde ulan" der gibi. "Getiriyorum" diyor. "Abi demedi bu sefer ama kesin içinden "manyak pezevenk" demiştir" diye ekliyor ufak olan. "Bana mı diyor ulan bücür. Sana diyor ne diyorsa. Hepsi senin yüzünden." diye söyleniyorum.

Çocuk hala konuşuyor. Ağzı dolu değil miydi bunun?

Derken Akıllı uslu olan geliyor yanımıza. "Yeter" diyor. "Dönmeliyiz. İşler var."

"Ben oynamıyorum" diyor çocuk. "Ben zaten oynamıyordum ulan küçük orospu" diye yapıştırıyorum.
"Yeter" diyor akıllı olan. "Susun ikinizde." Bu yeter diyenin gözlüğü olmalıydı. Karakterine yakışıyor.
Ben ona da içimden sövüyorum, öbür piçe de.

Tam kapının önünde bir sigara istiyor delikanlı nereden geldiyse. "Al ziftlen" diyip veriyorum. Delikanlı bir fırt alıyor. Çocuk ta karışıp araya bir fırt aşırıyor. Ağır abi bir fırt çekip atıyor yere bana vermeden. "Pardon" diyor aklım dosyalarda kalmış. "Aklını si..yim senin!"

"Sus be çocuk." Susuyor hayret. Tırstı sanıyorum benden. Benden değil arkamdakindenmiş meğer. Korkudan yerimden sıçrıyorum. Kapkara yüzü, her zamanki gibi. Leş gibi alkol kokuyor. "Bitti "diyor. "Siktirin gidin erkenden." Dolabımı açıp bir tane alıyor her zamankinden. Sek içiyor.

Murat IŞIK
Bilge izle.

7 yorum:

  1. Bu da senin arkadaşın sanırım,tanı kondu mu?

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Bir yeğenimi tanıdım hayali arkadaşı olan,bir de anlattığım kişi,biri çocuk bir şizofren,ilginç geldi bana bu durum

      Sil
  3. murat ve bilge biliyorsunuz blogcu patlak verdi ve ayrıldık şimdi burdayız ama bir yer var ki aynı blogcu gibi oraya gelin ....https://plus.google.com/u/0/stream......plus hesabı açın daha rahat yorum beğeni yapılıyor ...

    YanıtlaSil
  4. Yalnız olmamak güzelmiş.ne kadar çok olurlarsa o kadar iyi.bayılıyorum şeffaf yazılara şeffaf herşeye bayılıyorum

    nereye gidiyoruz asi? benim yerime taşırsan eşyalarımı gelirim niye gelmiyim ki? şayet o bilge bu bilge ise...Ama iyiydi burası ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense sana açıklamak zorunda hissettim... Pardon. Küfür etme.

      Sil