8 Şubat 2012 Çarşamba

Tersane


TERSANE
Tersanenin ortasında duruyordum. Sol yanımda ahşap bir kayık tamir ediyorlardı, sağ yanımda metal bir balıkçı motoru. Ahşabın çiğ kokusu ile metalin kaynak kokusu birbirine karıştığında, kendini o işi yapanlardan biri gibi hissediyorsun. Üstün başın yağlı yada tozluymuş gibi. Özeniyorsun hemen. Üstüne bir tulum almak ve herşeyi bırakıp ardında, burada kalmak istiyorsun. Terlemek istiyorsun; keyfince, keyfin için. Bir yelkenli yapmak ve binip gitmek. 
Hep gitmekle bitiyor hayallerim. Bu kadar severken gitmeyi kalacak hiçbir yere sahip olamayacağım sanırım. Olsun. Belki hep yolda olmak, yola çıkmaktan daha az yorar beni. 
Murat IŞIK

2 yorum:

  1. ahşabın çiğ kokusu diyince aşerdim .bi de uçucular boya falan offf.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün o tersanenin sahibi geldi beni ziyarete. Bende yap bir hamside düşelim usta mekanına dedim :)

      Sil