11 Şubat 2012 Cumartesi

Sembolik Şairi Anarken 5


SEMBOLİK ŞAİRİ ANARKEN 5
 
Plastik mermilerle yaraladım aşkı.
Niyetim ölmesini izlemek değildi nede olsa.
Minik bir kuş gibiydi yüksekte, yere düşünce baktım kocaman bir martıydı.
Ceplerinden adıyla yazılmış yüzlerce sayfa, birilerinin imzasızlığından, açık adreslere postalanmış.
Kırmızıya bulasam şimdi hançerle açılmamış yaralarını, tüm bu sözler yetim kalacak.
 
Bir zaman gelecek,
Benim esirliğimde beklerken aşkları, sayısız insanların.
Kendi yarattıkları metal kuşlara izli mermiler sıkacak sevdalılar, tetik parmaklarında sahte orgasmlarla.
Her değdikleri can verecek kollarında.
Tedavisi yok bir tür mikrop gibi çoğalacak, ve yazılacak inteharlar, karşılıkları gelmeyen mektuplarının satır aralarında.
Besteler metalik gürültüler olacaklar, notaların unutulmuşluğunda.
Resimler yerine sadece "kahrolsun" yazacak duvarlarda sebepsiz.
Nefretin karşılığı olmayacak lugatlarda. Kelimeler zıt anlamlarında öksüz kalacak.
Hadi diyeceğim çıkıp yıkımın ortasında. Hadi alın paranızla bir "aşk" varsa.
Savaşınız değersizleşti bak sevdalar olmayınca.
Sıradanlaştı sıradan olmamak.
Ölmekten korkulmayacak kadar değersiz artık yaşamlarınız.
Bunu bana siz yaptırdınız.
Plastik mermilerinizle vurdum aşkı.
Niyetim ölmesini izlemek değildi oysa.
Sadece anlasanız...
 
Murat IŞIK 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder