16 Şubat 2012 Perşembe

Sorun (İnadına)

SORUN

- Seni aldatmak istiyorum!
- Kimle?
- Gerçekten sormak istediğin soru bu mu tam bu noktada?
- Evet. Değsin isterim yaşanacaklara.

Bir sessizlik.

- Sıradan biri işte.
- Bana benzeyecek mi?
- Hayır tamamen farklı olacak.
- Sıradan olamaz o halde.
- Hepsi sıradandır sadece sevişeceksen.
- Hatırlayabilecek misin?
- Neyi?
- Sadece sevişecek olmayı?

Sessiz bir an daha.

- Bir daha gelmeyeceğim.
- Gelmeyeceksin.
- Sende gelme ama.
- Gelmem.
- Arama da!
- Aramam.
- Üzülme de.
- Orası beni ilgilendirir.
- Bunun her yeri seni ilgilendiriyor olmalıydı!
- Burada olsaydın eğer...

Sessizlik yeniden.

- Seni çok sevdim ben.
- Biliyorum.
- Sen?
- Senin kadar değil.

Murat IŞIK




5 yorum:

  1. kim kimi aldatıyor acaba?

    YanıtlaSil
  2. sadece fiziksel bir yakınlıkla ve söylendiği halde buna aldatmak denilebilir mi?gerçekten aldatmak istiyorsa söylememeliydi.ruhsal bir yakınlaşma olsa bile söylendiği taktirde aldatmak olmaz sadece mülkiyetten çıkmaktır.

    YanıtlaSil
  3. - Seni çok sevdim ben.
    - Biliyorum.
    - Sen?
    - Senin kadar değil

    İşte sorun tam burda bence.. yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. "Yüreğine sağlık" gibi terimler kullanmazsan daha mutlu edersin beni.

      Sil
    2. Ya da düşündüm de. İnadına kullan.

      Sil