24 Şubat 2012 Cuma

Tiksinme Zinciri

Sabahın kaçı olduğu kimin umurunda. Kalk diyorsa kalkmalısın. Şu saati duvarda parçalamıştım birkaç zaman önce. Ölüsünden sesler geliyor hala. Çarklarından birini çıkartmak lazım. Duvarda kırık bir nokta var. Onun da içinden sesler sızıyordu; sakızla kapattım. Zamanı mı deme. Bira içmenin vakti mi olur ulan? Kedi zıplayarak yanıma geldi. Ona bir parça versem dava ederler mi beni acaba. Hayvanları sevmem aslında. İnsanları daha evcil bulurum. Tasmalı çocuk tasmasız bir köpekten daha uysal olmasa da. Evet karıştırmışım. Çocukları köpeklerden daha az seviyormuşum ben. Köpekleri de kedilerden. Seçenekler arttıkça sıralamada araya kaynayanlar olmuyor değil. Mesela çirkin çocuk en alta yerleşiyor. Çirkin köpek, köpeğin hemen altına ama, normal bir çocuğun kafasına sıçabilir kadar yüksekte hala. Yaşlı insanlar. Ah onlar kedinin altındalar. Genelde çok uzak durduğumdan sanırım. Yoksa yolun dibini boylarlardı. Geçici yerlerinde mutludurlar. Hepsi derinden korkarlar.

Devam Edecek

Murat IŞIK

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusmuşsun,doğrusu bu,kaçıncı denemem bu sözcüğü doğru yazmak için,yorumu silmem ondandır.

      Sil
  2. oluşturduğun kast sisteminde sen nerdesin? merak ettim. cevap vermeyebilirsin.sorular cevaplandıkça beynim yapacak bir şey bulamamaktan söylenip duruyor bazen tek kelimeyi defalarca.

    YanıtlaSil