28 Mart 2012 Çarşamba

Yorum Yazıları (Altta Kalmak)

Dolunay mıdır dersin? Şu haplar tekilliyor bizi.
Anlamak her ne sikim şeyse anlıyorum. Alınıyorum üstelik anlamaya. Anlaşılmışım gibi geliyor bir yandan anlarken. Anlayış istemem oysa böyle zamanlarda. Aksine bir bok anlaşılmasın isterim. Birileri, kafalarına sıkacak bir sebep versin diye, beklerim. Kıçımdan soluyorum diye midir?

Sanki kokar her yer de, yanıma yaklaşmaksızın, uzaktan hak verirler bana. Ne hakkı ulan! Gelin işte. Savaş zamanıdır. Sikilmek için, iki okçu, bir kıçı kırık şövalye ile duruyorum karşınızda... Gelsenize koca ordularınızla. Yıkıp geçsenize şansınız varken ve ben hazırlamışken kendimi kaybetmeye...
Alttan alıyorlar yine!
Analarına sövüyorum. Cevapları: "yakışır" oluyor. Alttan alanların, ağzına sıçmak istemem, bu sebepten. Şimdi kafamız güzelken bir anda devrilip, sızalım üstlerine de; altta kalanın canı çıksın...


Murat IŞIK

1 yorum:

  1. Başka bir olaydır savaş,yaratılıştan bir savaşçıyım ben. Bir üçgüdüdür bende saldırı. Düşman olabilmek, düşman olmak-güçlü bir doğa gerektirir sanırım,her güçlü doğada bulunur bu özellik.Bir çok direnç gerektirir bu güçlü doğa,ondandır bir direnç aradığı da;nasıl ayrılmazsa yetersizlikten öç ve hınç duyguları,öyle ayrılmaz güçten saldırganlık tutkusu da. Nietzsche

    YanıtlaSil