6 Mart 2012 Salı

Yorum Yazıları (1.Perde)


Bütün şehrin dişileri ırzıma geçmiş sanki. Üstüme sinmiş kokuları. Hepsine dayanırım da şu zarif giyimli, kusursuz vücutlu nazik kadınların; zarif parfümlerinden kusasım geliyor...

Arınmak için ya eski usul kendimi becermeliyim. Ya da bir fahişenin ağzının bozukluğunda; son bir kez boşalmalıyım.

Eski sevgililerim geldi aklıma bu satırları yazınca. Vakitsiz gidip gelmeler arasında kaybolmuştu ruhları. Koşulsuz kabullenme hastalığına tutulmuş, üstelik tedaviyi de reddetmişlerdi. Son kadınıma, kendi etimden kesip, çiğ yedirmem ondandır işte. Bir vahşilik olsun istedim hayatımda. Bir kadın, sikip beni; sonra giyinip gitsin istedim. Komodinin üzerine bıraksın parayı. Canı çekene kadar da gelmesin geri. Yaşam gibi işte. Öngörülemez olsun hazları da, kederleri de.

Gene de orgazm olamadıysam, ikimizinde folloş olmasından...

Murat IŞIK

1 yorum:

  1. sevmedim bu yorumunu,ne zaman kusan biri görsem benim de midem bulanır,öyle hissettim önce,ama dışarı çıkıp biraz hava alınca geçti. İyi insanın içinde kötü bir şey kalmaz.

    YanıtlaSil