30 Nisan 2012 Pazartesi

Yazmak

"Okunmak için yazar herkes" demiş biri. Götümü yesin!
Okunmak için yazmak, sanal seks yapmaktır.
Büyük bir ihtimalle, okuyanın gözleri kapalıdır dostum. Üstelik Brad Pitt' i düşünüyordur seni değil. Üstelik ikinizin de eli cinsel organındayken, kendinizi kandırıyorsunuzdur "beraberiz" zannederek. Sırf iyi bir sevişme olsun diye kasılmaktan, boşalamazsın bile! "Ben bitemesemde olur onlar eğlenmiştir" diye kendini avutabilirsin. Sonunda bir iki övgü cümlesi ile destekleyebilirsinde bu hayalini. Ama içten içe bilirsin; orospuların bir numaralı oyununun, adama; kendini adam gibi hissettirmek olduğunu...
Ben evimde, koltuğumda oturup mastürbasyon yaptığımı biliyorum en azından yazarken. Angelina yazımı okuyup, gelip, beni becerecek diye bir hayalim yok...
Ben tatmin oluyor muyum? Gerisi mühim değil!

Murat IŞIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder