6 Haziran 2012 Çarşamba

Doğaçlama Bir Ruh Değişimi












yani olmuyor



başka bir yerdeyim şimdi
hava sıcak
güneşte var
ama bir yaz yağmuru yağıyor
ayaklarım çıplak
kumlara basıyorum
nazik bir meltem esiyor denizden karaya
saçımın sol yanı yüzüme geliyor
elimle geriye atıyorum
ama inatçı
hem saçım
hem rüzgar
yeniden bir oyun oynuyorlar
bu sefer yaşlarıma takılıyor bir tutamı
elimde bir taş var
nereden bulmuşsam
açık gri
hafif yassı
üzerinde bir koyu gri damar
tespih çeker gibi
sürüyorum baş parmağımı üstüne
dökülüyor evvelce yapışmış kumlar
kafamı kaldırıp bakıyorum
sahilde bir tekne
gitme vakti mi ne
ama daha kalasım var
hayır diyor
açık mavi ketenden bir gömleğim var
onu çekiştiriyor küçüklüğüm
gözleri bu halimden daha mavi
git dercesine
işaret parmağıyla denizi gösteriyor
yürüyorum
denizin içine doğru
sular boyumu geçiyor
ben hala yürüyorum
koyu mavisinde denizin
bir kez bakıyorum yukarıya
güneş ışıkları yüzeyde dans ediyorlar
bir kaç kadın el sallıyor
hepsi o kadar
başımı eğip gidiyorum
Murat Işık

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ö ile başlar tüm önemli gözüken kelimeler değil mi?

      Sil
  2. Özlem:'Ölüm gibi' diyorlar. Ölmeden nasıl böyle söyleyebiliyorlar. Ölüm özgürlüktür ruh için. Beden ise döngüsüne devam eder.

    YanıtlaSil