4 Haziran 2012 Pazartesi

Durmak

Koştum.
Durmadan koştum.
Yağmur yağıyordu.
Ağlıyordum.
Acizdi damlalarım tanrınınkilerin yanında;
Ağladığım belli olmuyordu.

Belimde bir silah vardı.
Biraz sonra çekecektim.
Bir cinayet işleyecektim.
Görgü tanığı olmayacaktı.

Gene de yakalanacaktım.
Ellerime kelepçe vurulmayacaktı.
Bana acıyacaklardı...

"Faili meçhul değilim. Beni; ben vurdum!" yazan bir not çıkacaktı üzerimden.
Her şeyi okuyacaklardı.
İntihar etmiş sayılmayacaktım.
Cenazemi kılacaklardı.
Ölümümden beni değil;
Seni sorumlu tutacaklardı.

O yüzden durdum sahilin kenarında.
Belimde bir silah vardı.
Çektim.
Ellerim üşüyordu.
İçim sıcaktı.
Seni düşünüyordum...

Kendini yerlere atacaktın.
Defalarca haykıracaktın adımı.
Belki sonra aklını kaçıracaktın.

O yüzden durdum sahilin kenarında.
Elimdeydi artık silah.
Her şey hazırdı.
Ben hazırdım.
Sen değildin...

İşte ben,
Kendime değil sana kıyamadım!
Attım silahı soğuk sulara...
Oysa;
Ölmeyi seviyordum.
Ama bir yanım,
Seni;
Ölmekten çok daha fazla seviyordu.

Murat IŞIK





3 yorum:

  1. İyi bir yönetmen, filmini yapsın bu şiirin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kısa olmaz mıydı? Aklıma gelmişken çok kısa film festivali yapsalar ya. Ayağı kayıp düşen bir kadına gülen bir çocuğun ensesine şaplak atan bir büyük anne; "ayıp" dese bitse.

      Sil
    2. Güya, şiir sevmem ben. ama bunu ben yazmak isterdim.

      Sil