3 Şubat 2012 Cuma

Kısık Seste Özlemek (Bir Aşk Şiiri)

KISIK SESTE ÖZLEMEK

Yokluğundan haberdarım,
Boşluğun yer kaplıyor fikrimde.
Ellerim birbirinden habersiz,
Birbirinden ıssız yörelerde.

Çok uzaktasın biliyorum,
Ama;
Bir kuş uçursan diyorum.
Kim bilir?
Belkide kuşun kanatlarının üstünde;
Ümitlerim,
Aşkım,
Yeniden yeşerir diyorum.

Ya da;
Bana bir gül versen,
Yanında sen olsan;
Sonra bana bir el versen,
Elimde sen olsan;
Kavuşurduk diyorum...

Sana hiç hissettirmedim belki;
Belki de,
Sessizliğime gizledim.
Haykırma zamanı mıdır şimdi?
Sen gene de kulaklarını kapa!
"Seni özlüyorum" diyorum.
Duyma!

Murat IŞIK



4 yorum:

  1. İlk okumam da iyi dedim,bir daha okudum,muhteşem dedim,malum şiir bu
    her okunmasında farklı bir lezzet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ikinci duyma biraz arabesk olmuş gibi geldi. Okurken ilk duyma sert te ikinci duyma içime akar gibi okuyorum. Öyle okuduğum için mi öyle yazmışım acaba? Öneriniz nedir sileyim mi? Kalsın mı?

      Sil
    2. o da bir şey mi şiirin tamamı arabesk, hepsini mi silcen şimdi :)

      Sil
  2. İçimdeki arabesk delisini uyandıracaksın şimdi bilge :) Bir kutu jilet te sana postalayacağım. Kana bulanacak ekranlar :)

    YanıtlaSil