2 Şubat 2012 Perşembe

Orhan Veli' nin İzinden (Aşiyanda) Ayıplı Şiir 7. Şiir


AYIPLI ŞİİR
Sana uğrayacağım!
Rahat bir elbiseyle bekle beni...


Önce Paris' e gideceğiz.
Sen Pier' in restoranında otururken, ben bir koşu lale getireceğim Hollanda' dan sana;
Sevineceksin...
Ögle sonraları çocuklaşırım malum;
Hemen Disneyland' a gitmeliyiz.
Gideceğizde!
Çocuklar gibi eğleneceksin...

Denize uzak kalamam bilirsin.
Güneşin batışını Santorini' de izleyeceğiz.
İstiridye yerken, Uzo içeceğiz,
Datça' yı ve dostlarla içilmiş tüm Rakılarımızı anarak.
Bir akşam vaktidir ki, turunculuğu hep aklımızda kalacak...
Güneşin ufukla birleştiği o anda;
Kafayı bulup, koşarak denize atlayacağız.


Kelimenin tam anlamıyla,
"Sırılsıklam aşık" olacağız...


Ah Rusya ve revü kızları...
Heyecanlanacağız!
Benim için striptiz yapmalısın,
Çırılçıplak kalmalısın ezgiler eşliğinde.
Ve sonra,
Kendi müziğimizi yazarcasına sevişmeliyiz aşkla...
Sevişeceğiz de!

Boşuna demiyorum sana "Bugün rahat bir elbise giy" diye...

Murat IŞIK

3 yorum:

  1. Ayıp,hem de çok ayıp,ben seni iyi aile çocuğu sanmıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi aileler o çocukları nasıl yaptılar diye sormazlar mı şimdi adama?
      Birde "iyi aile çocuğu sanmıştın" da ne çıktık diye merak etmez mi bu millet?
      Sonra ister misin Bilgemiz Güneşimiz de yapıştırsın lafı.
      Yapar mı yapar :)

      Annemi arayıp sana sövdüler mi desem?

      Sil