26 Mart 2012 Pazartesi

Kadının Doğuşu

"Hadi gidelim" dedi genç olan.  Bücür sıçradı yerinden. "Ben çikolata istiyorum" Genç olan "Alırız ama sıradaki şehire varırsak" diyerek onu kendi tarafına çekmeye yeltendi.  Gözlüklü olan bakıp "Saçmalamayın" dedi. "Burada duracağız. Planlandığı gibi."
- Neden? Nasılsa yoldayız. Bir iki durağı atlamış olmanın kime ne zararı olabilir. Hem bu planı biz yapmadık. Yukarıdakinin işi.
- Oğlum kendine gel. Cenazeye gidiyoruz. Arkadaş ziyaretine değil. Yukarıyla da çok uğraşma. Hepimizi yakacaksın. Tanrının cezası aptal!
- Çikolata alacak mıyız bu muhabbetin bir yerinde?
- Biraz sus be piç!
- Bu sefer gözlüklü ibneyle aynı fikirdeyim. Sussssssssssssss!
Arka koltuktan bir kadın sesi geldi.
- Beyleeeeer!
Bücür kadına bakıp çığlık attı;
- Sakın bu karı senin anan demeyin!
Gözlükü olan arkasına dönüp suratını ekşitti;
- Ben sana dedim yukardakini kızdırma diye değil mi?
Genç olan dikiz aynasına bakıp, isyan etti;
- Hah! Şimdi bu orospu da mı benim suçum oldu?
Kadın güldü;
Sanırım doğru yerdeyim...

Murat IŞIK
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder