18 Mart 2012 Pazar

Teşebbüs

Sismik hareketlerini algılayıp vücudumun, çizdim bir kağıda.
Tutup verdim kadına.
"Bak" dedim "Kalp atışlarım."
"Eeee! Ölmek üzereymişsin sen" dedi.
"Neee!" diyerek aldım alelacele kağıdı.
Baktım dümdüz çizgiler.
Kalbim sıkıştı.
Bir panik atak nöbetine sürüklendim.
Gömleğimin düğmelerini açtım.
Aptal kadın, kolonya getirdi bana.
Oysa alkole ihtiyacım vardı.
Bu kadar salak olunmaz ki. Yooo! Kesin canıma kastetmiş olmalı.
Ecelimmiş gibi gösterecek cinayetini...
"Pis orospu. Senin önünde ölmeyeceğim!" dedim ve aldım elindeki şişeyi.
Tutup diktim kafaya.
İçimden sövdüm kevaşeye.
"İyi ki su getirmemiş" diyerek de avuttum kendimi.
Beceriksiz katil zanlıma siktiri çektim kendime gelince.
Bir daha da görmedim...

Murat IŞIK

2 yorum:

  1. bence sen kendi kendini ölü görmek istedin,boku kadına atıyorsun

    YanıtlaSil
  2. Kalbini başkasına adamamalı insan. Nerede okumuştum hatırlamıyorum ama. Fahişelik dünyanın en eski mesleğiyse, aşkta dünyanın en eski hayal kırıklığıydı.

    YanıtlaSil