30 Mart 2012 Cuma

Yorum Yazıları (Öldürmek İçin Yazmak)

Eski püskü, kahverengi deri koltuğunda, çıplak oturan bir kadın yazdım önce. Bacaklarını aralamış kendine dokunuyordu. Az sonra suratına yerleştireceği o hazzı bekledim canını almak için. Nefes alıp vermeleri hızlandı. Tam o anda sıktım boğazını ellerime. Gözlerinden yaşlar boşaldı. Siyah makyajları aktı bedenine. Hazzın kıyısındayken aldım canını. Orgazm olmadan hemen önce...
Sonra oturup ölü bedenini izledim bir süre. Saatimi kontrol ettim. Sonra da, üstünü örtmeden çekip gittim. Onu bu halde bulup, becerecek, bir ölü seviciyle çoktan anlaşmıştım üstelik...


Murat IŞIK

2 yorum:

  1. Adi herif demek geldi içimden .

    YanıtlaSil
  2. İntikam duygusu öldürmekle geçmemiş. Ölüsevici ile anlaşmada yapılmış. Bu ikili, cinayet romanı kahramanları olsa, kitabın sonu nasıl biterdi diye acaba?

    YanıtlaSil