3 Ekim 2012 Çarşamba

Boş Sayfada Top Koşturmak



Kaçtın mı?
Aslında fena da yapmadın kaçarak.
Bazen,
Boş bir sayfa bulup;
Konuşma bölünmeksizin kavga etmek istiyorum kendimle.
Genellikle iyi olmadığımda.

Aklımı yitirmek istediğimi söylemiş miydim sana daha evvel?
İstiyorum!
Belli bir yaşta değil üstelik.
Ne zaman gelirse kabulümdür.
"Belki böylesi daha iyi bile olur" diye düşünüyorum.
Bir kaç ay saksı gibi beslerler beni,
İlaçlarımı verir ve uyuturlar.
Odamın kapısı sürekli dışarıdan kilitli olur.
Yalnız kalırım belki,
Hani hep istediğim gibi...

Gri duvarlardan birinde, Küçük bir pencere hayal ediveririm.

Kırmızı bir çerçeve bile yaparım.
Kan kokulu!
Parmaklarım sargıda kalır bir süre.
Olsun!

Mavi bir ışık süzülür içeri.
Dalgaların, teknelerin güvertelerini dövüşünü dinlerim açtığımda.
Ve;
Tuz kokusu gelir,
Bir de martı çığlıkları.
Arada bir de,
Martının kendisi gelip kenarda durur.
Yeni duyduğu bir şiiri söyleyip gider.
O mu yazıyor diye meraklanırım her seferinde;
Ama sormam.

Mutluluğun resmini çizemez belki Abidin.
Ama ben;
Beceririm!

Murat IŞIK

1 yorum:

  1. Abidin ismin en başta belirtilseydi yazı daha derin olurdu.

    YanıtlaSil