26 Şubat 2012 Pazar

İşemek

Uyandım. Nerede olduğumu anlamak için çevreme baktım. Başım çatlayacak gibiydi. Gözlerimde şimşekler çakıyordu. Güvende hissettim genede kendimi. Kimse bu kadar sarhoş bir adamı gecenin bir vakti sokağa atmazdı. En azından becermeden! Hemen kıçımı yokladım. Sağlam göründü gözüme. Bok rengi yatak örtüsü çekti dikkatimi. Saçma sapan yuvarlak desenleri vardı. Miğdem kalktı, üstelik çişim de vardı. Kalkıp içine boşalacağım bir klozet arandım. Koridorun sonundaki kapı doğru gibi geldi gözüme. Açtım. Bir adam vardı içeride. Sıçarken uyuya kalmıştı. Patlamak üzereydim. Onu kenara ittim. Yere düştü ama uyanmadı. Belkide ölmüştü. Şu anda bunu düşünecek durumda değildim. İşedim. Yüzümde bir gülümseme. Lisede yattığım bir kadın geldi aklıma sebepsiz. O kadar mutluydum işte.

Murat IŞIK

2 yorum:

  1. işemek sağlıklı bir şeydir.

    YanıtlaSil
  2. işeyen bir adama pencereden bakan bir kadın geldi aklıma beynim birşeyler kurma yoluna gidiyor dur desem nafile artık.

    şey diyolar bi de: işerken birden bırakmamak lazımmış yavaş yavaş tuta tuta işemek ilerde idrar torbası sarkmasını engellermiş.

    YanıtlaSil