25 Şubat 2012 Cumartesi

Şansını Denemek

Saatlerdir masanın başında oturmuş içiyorduk. Şiir okuyorduk aklımıza geldikçe. Kafamız güzeldi. Çişim gelmişti. Gitmek için kalkmaya üşenip, altıma işedim. Kaçırdım dedim saf saf. Bekle dedi. Suratında bir rahatlama ifadesi oluştu. Bende saldım dedi. Güldük. Genç bir şairdi. Başarılı değildi. Gelecek vadettiği de söylenemezdi. Muhtemelen bir süre daha benimle takılacak. İçecek, sarhoş olacak, sonra bu işin ona göre olmadığını söylemeden ilk fırsatta toz alacaktı. Alışıktım. Önemsemedim. Bir kaç günlük bedava sevişmeden kimse zarar görmemiştir bu zamana kadar. Orospulara ayıracak param kalmamıştı üstelik. Yeniden çalışmaya başlamam gerektiğini düşündüm. Sonra evlenmek daha kolay geldi. Ona benimle evlenir misin diye sordum. Kahkahalar attıktan sonra. Tabi ki hayır dedi. Ama bir süre daha kalabilirim yanında. Bu cevap beni tatmin etmişti.
 

Murat IŞIK

2 yorum: