1 Mart 2012 Perşembe

Aşk

Şimdi yazılarını okudum. Ne boktan şeyler yazıyorsun.
İtiraz etme ulan. Bir dinle önce. Kıçın başın oynamış her cümlede. Hikayeyi kurup gelmişsin karşıma. Daha ilk cümlende saptım ben oysa kurgundan. Sonuna kadar kesişmedi yolumuz. Hani sen adam gibi anlatmışsın ya o silik tipi. Benim versiyonumda herkese verdi o herif. Evet! Bildiğin orospuluk yaptı işte... Hem uyuşturucu bağımlılığı için yaptı bunu, köhne barların, ucuz tuvaletlerinde. Hani övüp te bitiremediğin o kadının ilk cigarayı sarmasıyla başladı üstelik her şey. Uzattı böyle tüm güzelliğiyle... Ama haklısın. Kim olsa o ellere dokunmak için uzanırdı zehirlere. Aşka atacağım sanma tüm kusuru. Kusursuz olan bir tek aşktı hikayende. Diğer tüm hikayelerde olduğu gibi.

O kadının sonunu yazmadım. Belki tamamlarsın bir ara. İntihar etsin istiyorum ben gerçi. Ama sanırım sen onu ünlü biri yapacaksın. Olsun bir gece vakti otel odasında öldü diye sonlandırırım bende.

Muırat IŞIK   

9 yorum:

  1. kim aşık kim maşuk anlamadım ben

    YanıtlaSil
  2. kurgu mu bu? var mı böyle bir hikaye?varsa bir link vereydin bari

    YanıtlaSil
  3. artık hangi boktan hikayeye gönderme yaptıysan ya da yapmadıysan çok hoşuma gitti gönderme/me n

    YanıtlaSil
  4. Sayin Işık;ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen.
      Seni tanıyorum.
      Sen şeydin sen.
      Sushi?
      Ne zamandı?
      Sen.
      Seni tanıyorum ya ben.
      Şimdi çıkartamadım.
      Uzak mıydı?

      Sanem' e

      Sil
    2. Ben.
      Beni tanimiyorum.
      ben neydim ben?
      sushi ?
      simdi mi?
      ben.
      beni taniyorum ya ben.
      Simdi cikartamadim.
      gel git aklima ver.
      operim

      Sil
    3. Nasıl geçiyor?
      Geçiyor sa tabii.
      Ne kadar kaldı?
      Sıkıldım...
      Ne bencillik değil mi?
      Ama ne zaman?
      Ne zaman?
      Hem açım.
      Hemde susadım.
      Hem paslı kulaklarım.
      Bir de kusasım var.
      Ne zaman?
      Ne zaman?

      Sil
    4. bencil olmassan cekilmessin sen:) aclara sushi susayan miller! en kisa zamanda babe.

      Sil