25 Haziran 2012 Pazartesi

Savaş

Yüzüm farklılaşıyor aynalarda.
Bana benzemiyor artık hatlarım.
Ellerim de,
Parmak izlerim de değişiyor ha bire.
Kimliksizleşiyorum.


Fırsat bu fırsat,
Cinayetler işliyorum.

Ağzımın içinde, öpüştüğüm tüm kadınların DNA ları kurban ediliyor.
Hafızamda, tanıdığım tüm insanların silüetleri, 
Geriye bir şey kalmaksızın siliniyorlar.


Savunmaya geçiyor naif yanım.
Kalbimdeki kirli tarafa savaş açıyor beyaz kan hücreleri,
Benim ise kirlenesim var.
Taraf tutuyorum.
Zehir gibi içiyorum lanetli sözleri.
Sonunda;
İçimde beyaz olan ne varsa,
Kararıyorlar...


Kötü anılarıma bir komut veriyorum;
Mutlu olanlara saldırıp,
Katlediyorlar.
Hafıza bölgemdeki beyin hücrelerim,
Bir bir düşüyorlar yere.
Kesif bir ceset kokusu yayılıyor.
Tiksiniyorum.


Bir mezarlık yaptırıyorum,
Bilinç altı manzaralı.
Bir kaç dua yazıyorum girişine.
Bir de çeşme.



"Oh" diyorum.
Hem sessiz her yer.
Hem de kokmuyor işte...


Murat IŞIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder