21 Ekim 2012 Pazar

Kalabalık


Sıcak bir öğlendi. Pervaneler kendini ancak soğutuyorlardı. Üzerimizdeki bisiklet yaka atletlerimiz, terden üç kilo ağırlığa ulaşmıştı. Ülkenin tek televizyon kanalında; büyük liderimiz, dünyanın değişiminden bahsediyordu. "Altı milyar insan olduk!" diyordu. "Altı milyar mı?" diye sordu Isabelle hayretle. Bir yandan da çekirdek çıtlıyordu. Şapşal bir görüntüsü vardı. Ondan tiksiniyordum. Ondan ve geriye kalan diğer herkesten.
"Hayır" dedim. "Her şeyi abarttığı gibi bunu da abartıyor işte." Ama kafama takıldı dostum! Hakikaten o kadar olduk mu? 

Dünyanın içine sıçıyoruz Diego! Sen, ben ve geriye kalan birkaç milyar insan daha!  

Sevgiler
Pedro.

Murat IŞIK

1 yorum:

  1. Sevgili Pedro, liderlerin her dediğine inanmayın, , dünya nüfusu 6 değil 7 milyara dayandı.Ya lideriniz de yanlış biliyor ya da bilerek rakamlarla oynuyor ama ne önemi var zaten kitleler o ne derse ona inandıktan sonra.Evet dünyanın içine ediyoruz ama kimin umurunda, şahsen benim değil.Ömrüm felaket günlerini görmeye yetmeyeceğine göre bu konuda kaygı duymayı daha genç olanlara bırakıyorum.Sevgiler Asya

    YanıtlaSil