20 Ekim 2012 Cumartesi

Sembolik Şairi Anarken 13 (Fazlasını İstemek)




Bileklerinden süzüldü kılcal kırmızılıklar.
Bir kadeh alıp içtim,
İçimde gezindi hastalıkları.

Benimkilerle karşılaştılar,

Savaşacaklar sandım,
Aşık oldular.
O zaman anladım
Birbirimiz için yaratıldığımızı...

Bir süre beraberdik.
Beynimin ücra bir köşesine yerleşti kesişim hatıralar.
Gözlerimin birini ona ayırdım,
Deniz manzaralı...
O da;
Bakmaya başladı.
Çift kişilik bir mahzendi artık tekil bedenim...

Çok sürmedi gerçi.

Gönlüme taşınası tuttu bir sabah,
Seyahat izni yoktu daha.
Söyledim;
Diretti.
Toplanıp çıktı yola bir inat.

Kapısına geldiğinde kalbimin,
Yalvardım yapma diye.
Dinlemedi.
Adımını atar atmaz sol kapaçıktan,
Pis kanlarla karıştı.
Arındırıldı.

Bir daha da haber alamadım ondan...

Murat IŞIK

3 yorum:

  1. bu şarkı daha iyi uydu

    YanıtlaSil
  2. Hay Allah, şiirlerin çoğu zaman hoşuma gidiyor ve şaşırdığımda keyifleniyorum...

    YanıtlaSil
  3. Zamanı durdururum yüreğimde,
    Sensiz geçtiği için,
    Akrep yelkovana küskündür.
    Şu bozuk saat çalışsa benim için ölümdür.
    Bil ki akrep yelkovanı geçerse,
    Atan bu yüreğim durur.
    Bırak bozuk kalsın, hiç değilse;

    Bir bozuk saattir yüreğim, hep sende durur.”demiş Turgut Uyar
    şiirinizi sevdim kahrolası bir biçimde yüreğimi daladı...saygılar

    YanıtlaSil